fredag 9 december 2011

Fredag 9e December - 2011.

Blåser som fan ute! Jag sitter i min soffa med min morgonrock på. Har varit ute med Texas. Och ätit gröt! :) Jag ska ner till tvättstugan och slänga i tvätt. Har ett par byxor och en tischa som ska färgas svart igen. Svarta kläder bleks så fort. Jag ska oxå storstäda här hemma.

Packa väskan, välja kläder för festen i morgon. Ska göra mej i ordning hos Erika i morgon. Efter vårt pass på gymmet.

Idag tränar jag med Fredrik (och kanske Erika?) Han slutar tydligen tidigare idag. Vi kör på sportlife frölunda, mycket bättre där. Och i kväll blir det Idolfinal! Hejja Amanda!

Nej nu får jag byta om och gå ner med tvätten. Och starta dagen projekt. STORSTÄDNING!

PS. Jag vägde mej som vanligt i dag (fredagar). Jag har fortfarande inte fuskat med lchf:en, och jag har kört stenhårt på gymmet så jag träningsvärk än! Har svårt att böja mej ner och sen komma upp igen utan att hålla i nått. Haha! Känner mej svullen i hela kroppen när jag har träningsvärk! :D Vägde exakt 54 kg. Så jag står still som jag vill göra. Bygger och muskler och bränner fett så är jag glad. Fastare, slimmare och starkare, men inte lättare. Muskler väger mer än fett. ;-) ds.

.

Inga kommentarer: