torsdag 15 december 2011

På vagnen.

Såklart började det regna. Och jag har inget paraply med mej. Ska snart kliva av och gå typ 10 minuter. - i regnet!

Fick i mej en smoothie och finncrisp till frukost. Tog en promenad med Texas, klippte hans klor och borstade hans tänder. Han ska bara badas i kväll, så är han redo att åka till Karlstad på lördag.

Börjar bli skit trött, och kan ärligt erkänna att jag inte e sugen på att ha möte i 4 timmar. Men jag får ju trots allt betalt för tiden. Dessutom så har jag 1600 spänn extra i månaden för att vara ansvarig över lite saker. Och då ska man gå på dessa möten.

Ska bli skönt med en lugn helg. I morgon ska vi hitta på nått med paret Karlsson. Middag och bio va tänkt.
Men det verkar inte gå nån bra film alls. Så jag vet inte vad vi ska hitta på. Lördag morgon vid 8 går tåget upp. Vi är hemma igen på söndag vid 16 tiden.

Nu ska jag hoppa av! Hörs senare.

.

Inga kommentarer: