lördag 24 december 2011

Julafton - 2011.

God morgon!

Jag sitter på backaplan. Väntar på bussen till jobbet. Sovit 5 timmar i natt! UFF! Vi somnade inte förrän 2. Jag va så jävla sugen på köttbullar och rödbetsallad i gårkväll. Så vi tog en promenad med Texas till Hemköp. :-)

Sen dukade vi fram allt och myste ner oss i soffan. Fredrik har inte sett Juno. Som är en av mina favoritfilmer. Så vi kollade på den.

Ska ju jobba till 22 idag. Men eftersom det är Julafton så hoppas jag på att bli hemskickad så jag kan se på Kalle! Fredrik kommer och hämtar mej när jag slutat så åker vi till hans mamma och syster. Mat och mys, och paket! :-)

Babe ligger där hemma och sover. Jag har gett honom uppgift att dammsuga. Något måste man ju ha honom till! ;-)


Fredriks jobb hade skickat med honom en julgrupp I det största laget. Megastor! Jag fick den! :-) fick dessutom ett presentkort av honom som han fick av jobbet. Sötnos! <3 På måndag ska det shoppas träningskläder!

.

Inga kommentarer: