söndag 4 december 2011

Söndag 4e December - 2011.

Heej!

Jag e påväg ifrån gymmet! Blev fan 2 timmar där idag!

Uppvärmning 15 min
Rygg och mage, styrka
Löpning 5 km
Avslutade med solariet.

Så nu är jag skön i kroppen!

Somnade strax innan 3 i natt. Låg och kollade på en film. Precis när jag somnat så kom Fredrik. Han festade lite med några vänner igår. Lite? Han va ganska full när han kom hem! Så har jag aldrig sett honom. Kanske för att jag själv varit påverkad alla andra gånger han varit påverkad. ;-) igår va jag ju nykter. Sötnosen ville inte ens kramas! :-(

Vaknade 10.30 i morse. Han med. Såklart fick jag gå till gymmet själv.

Har inte ätit nått än, förutom min proteindrink nu efter träningen. Men jag ska käka hemma nu. Behöver åka in till stan egentligen. Men jag tror jag tar det i morgon istället. Ska ändå till Frölunda och träna med Erika i morgon vid 15 tiden. Så jag kan ta stan då.

Jag har inte sprungit på flera månader, men jävlar va lätt det gick idag! Jag körde varannan. 6 min löpning, 2 min PW, tills jag kört 5 km. Gick hur lätt som helst! Det ska jag fortsätta med. Tog en halvtimma ungefär.

Nu e jag hemma! Dax för käk och sen en dusch! Luktar som en solbränd skogshuggare!

Psst! 3 månader med Babe idag! Ds.

.

Inga kommentarer: