onsdag 21 december 2011

Onsdag 21e december - 2011. / @ work - 22.

God morgon!

I'm up! På G till veckans sista långpass. (Jobbar egentligen långpass på julafton oxå, men jag ska bara dit några timmar för hjälpa till. Sen klarar de sej själva.)

Sovit underbart skönt i natt! Ingen som stört en. Jo Texas, han kom nångång i natt. Men det räcker med att säga korgen, så hoppar han ner och lägger sej i korgen igen. Han försöker allt. ;-)

När klockan ringde så ville jag bara sova mer. Men i morgon är jag ledig. Då ska jag tvätta vid 11. Så jag kan sova fram tills dess. Kommer jag säkert inte klara av, då jag har gått upp tidigt nu i några dagar i rad. Och det verkar som jag får sova själv i natt med. 3 nätter i rad. Det va inte i går det hände! Det är faktiskt lugnt. Jag saknar honom inte så jag håller på att dö. (bara nästan.)

Idag då? Vad står på schemat? Ja ni, det blir väl soffhäng.. Eller nått. Jag ska försöka sysselsätta mej iaf.

Ha en bra dag!
.

Inga kommentarer: