torsdag 22 december 2011

Torsdag 22e December - 2011.

Hej!

Jag har sovit så sjukt dåligt i natt! Somnade efter 2 och vaknade 100 gånger. Jag väl somnade om sista gången så väcks jag av sms! ERIKA!! Ingen ide att sova vidare. Så jag gick upp vid 9 och väckte prinsen på soffan. Jag skickade ut honom i natt. Haha. Han kunde fan inte ligga still. Han låg och sparkade på mej. Så jag skulle ta mitt täckte och lägga mej på soffan. Men han erbjöd sej att lägga sej på där.

Gröt till frulle och en superpump.en det va ju meningslöst. För lite sömn, så jag orkade ju fan inte träna! 40 minuter senare gav vi upp. Åkte hem. Fredrik skulle på julbord. Så han släppte mej på backaplan. Jag ville kolla nya träningskläder. Jag kom hem med en stickad tröja, som jag inte vet om jag ska behålla. Och pjamasbyxor! Mys!

Nu väntar jag på att Fredrik ska komma hem. Mitt paket ifrån lchf butiken har kommit. Vi ska hämta det! Chips och laktis innehåller paketet! Blir intressant att testa. Kanske till och med supergott?

.
Nya pjamasbyxor! yeeah!
Vem har släppt en bomb i min klädkammare? Texas, e det du? 

Inga kommentarer: