lördag 10 december 2011

Lördag 10e December - 2011.

God morgon!

Somnade runt 00.30 igår och Vaknade för 20 minuter sen. Orkar inte sova mer. Så jag lämnade sängen och min sovande pojkvän och gick och satte mej här i soffan. Kollar på kanal 5, tom och jerry! ;-)

Texas har sovit i sin säng i vardagsrummet hela natten! Så duktig kille! Men i natt ska han sova med oss i Frölunda. Vi kör honom till Fredriks hem, nu på morgonen. Så är han där för vi sover där i natt.

I kväll ska Babe köra för första gången! (dj:a på ett allmänt event, han har kört på privatfester förut.) För SWT, 21.30 - 11.00 kör han! Förväntansfull, lite pirrig i magen e jag. Jag har ju hört "mixen" redan, jag kan säga att varken han eller jag har nått att va nervösa över. Han e grym min babe! <3

Nu ska jag fixa lite frukost. Om 2 timmar ska vi vara på gymmet och pumpa med familjen Karlsson (Erika och Robin heter båda Karlsson.)

Hörs under dagen!

.

Inga kommentarer: