tisdag 20 december 2011

Trött, smutsig och osminkad..

Ursch och fy! Va smutsig man känner sej efter 1 1/2 dygn på jobbet! Man orkar inte fixa sej alls när man vaknat där på morgonen. Går i mjukiskläder hela dagen, tills man ska åka hem. ;-)

Har extremt mycket dötid på jobbet just nu. Jobbig period, då tiden går oerhört sakta. Men det är så det blir i bland. Personlig assistent e inte det lättaste yrket. Just nu hade jag velat haft mer saker att göra på jobbet än jag hade hunnit med. Älskar att vara effektiv. Och när man sitter där och inte gör nått så inser man va mycket man skulle hinna med hemma. Synd att inte sportlife finns på ön. Då hade jag kunnat träna på dötiden. Idag körde jag faktiskt lite utfall och situps.


UPDATE!
Ren! Tog ett bad med kroppsskrubb, ansiktsmask och hårinpackning. Avslutade med att smörja in heela kroppen! Nu e jag redo att hoppa i säng. Mysigt!

.

Inga kommentarer: