lördag 17 december 2011

Lördag 17e December - 2011.

God morgon! Hos oss ringde klockan 06.30. Jag sitter på bussen med en trött hund och megatrött pojkvän. Jag e inte alls så trött, klev upp en halvtimme innan dem för att diska och fixa mej. Sovit skit dåligt. Ont i halsen och den ömmar när jag sväljer. :-(

Jag åt både bröd, pizza och godis i går! Första "fusket" sen start. (magen svälde upp lite och blev lite bubblig, det va det enda.) Vi va ju ute och käkade middag och såg en bio med Erika och Robin. Filmen va grymt bra och förstår inte varför den hade fått en 2 av 5 i betyg av tidningen Metro. Jag gillar att det händer saker hela tiden och med lite humor. 2 timmar gick undan.

Tåget går om en halvtimma. Ska bli skönt att slappa på tåget en stund. Det tar nästan 3 timmar upp. Träffa familjen igen. <3 .

Inga kommentarer: