onsdag 7 december 2011

Onsdag 7e December - 2011. / @ work

Hej hej!

Fy fan va trött jag e! Försöker vänja av Texas vid att ligga i min säng. Han väcker mej så mycket, så jag har försökt fått honom att sova i sin säng. Har till och med ställt ut den i vardagsrummet. Så han förstår att han inte ska sova i vår säng. Men i natt väckte han mej ett antal gånger, tassade runt och gnydde. Jag får ju dåligt samvete oxå. Men snart lär han sej väl. Så väckte han mej vid 4 tiden. Då hade han bajsat inne? Det brukar han då inte göra. Ändå va jag ute med honom precis innan vi la oss, och han bajsade då. Samtidigt som jag va uppe och städade efter honom så började grannarna bråka. De kastade grejer och skrek. Lät som de hade sönder varenda pinal i lägenheten. Va nära på att ringa polisen. Men jag stoppade istället in öronproppar i öronen och somnade om till slut. En timme senare ringde klockan. Dax att gå upp. UFF! Trött!

Nu ska jag jobba. Vi får se hur länge idag. Hörs senare!

.

Inga kommentarer: