måndag 19 december 2011

Måndag 19e December - 2011. / @ work - 22.

Hej och hå..

Vi somnade vid midnatt. 6 timmars sömn e allt jag behöver. ;-) nu är det jobb som gäller. Här kommer min vecka:

Måndag: Jobb 7-22
Tisdag: Jobb 7-22
Onsdag: Jobb 7-22
Torsdag: Träna, Hardstylefest på röda?
Fredag: Träna, Tvätta/Städa, sova i Frölunda? :-)
Lördag: (julafton) Jobb 7-22 men jobbar bara några timmar på förmiddagen. Sen får jag åka hem igen. Fira jul med Fredrik och hans familj.
Söndag: Jobb 7-18, Mysa! <3

Kommer bli en jobbig vecka. Iaf de 3 första dagarna. 45 timmars jobb. Men men. Det fick bli så denna vecka. Nästa vecka jobbar jag ju bara ons-tors.

Fick en förvarning att det kan va ganska mycket dötid på jobbet dessa dagar, så jag har plockat med mej min dator. Så jag har nått att pilla med.

.

Inga kommentarer: