måndag 5 december 2011

Måndag 5e December - 2011.

Tjoo!

Vaknade för halvtimma sen! Trött i kroppen idag! Galet trött, och träningsvärk i benen efter min springtur igår. Träningsvärk i ryggen och biceps (som får lite träning när man kör rygg.)

Idag ska jag träna med Erika. Bröst och biceps. Frågan e om man inte ska köra triceps i dag när biceps fick träning i går? Ska nog passa på att sola oxå.

Har fått i mej gröt nu, och ska fånigt med Texas snart. Solen skiner ute! Antar att det är kallt då. Så måste jag in till stan innan jag drar vidare till Frölunda. Byta en julklapp och lämna tillbaka en klänning jag köpte i helgen. Det va inge bra när jag prövade den hemma.

Igår då? Vi degade i soffan efter att jag kom hem ifrån gymmet. Kollade på film, och jag somnade så klart i soffan. Fredrik passade på att laga mat till oss då. Kycklingfilé och halluomigrätäng. Gick och la oss redan vid 21. Så jag har sovit lite för länge i natt.

Jeje, hörs senare!

.

Inga kommentarer: