söndag 1 maj 2011

Söndag 1e Maj - 2011.

God morgon! 

Jag sitter nu på tåget som tar mej och Texas först till kil, vänta en halvtimma. Sen ett nytt tåg som tar oss hela vägen hem till Göteborg. Ska bli skönt att komma hem.

Vaknade 08.30. Och åt frukost med familjen. Sen packade jag ihop mina saker, gjorde mej i ordning och så åkte vi bort till festlokalen och städade den. Va hemma vid 12 igen hos mamma, och så va det dax att dra till stationen och hoppa på tåget. Jag är hemma 16 igen. Då ska det handlas, städas och sen tänkte jag faktiskt ta en springtur. Hann inte med min powerwalk med Texas i morse. I morgon jobbar jag igen. Men är jag ledig 3 dagar efter det för att sen jobba hela helgen. 

Jag ska sätta mej och göra veckans matsedel på nästa tåg, så jag bara kan slänga in grejerna i lägenheten och sen dra och handla. Undra ifall solen skiner i Göteborg? Här ser de ut att bli regn närsom. 

Nu är inte nästa tripp till Värmland planerad. Eller jo, bröllop. Men det är inte förrän i juli. Jag får väl ändå åka hit i hälsa på innan det. :) Måste ju få köra bil! Har kört i 3 dagar nu! Idag har jag kört 3 olika bilar. Mammas, Styvfars och min systers familjs bil. Den sista är automat! Så jävla enkelt att köra! Alla bilar borde vara automat. Men jag letade efter kopplingen flera gånger! ;) och svårt att sätta sej i mammas bil efter det. När man måste växla själv helt plötsligt! Jag måste nästan köpa mej en bil, typ nu. :)

Hörs när jag är hemma! 

.

Inga kommentarer: