onsdag 27 juli 2011

:(

Blev ingen bil för Nanno idag. Det man massa grejer som gjorde att det va dumt att köpa den, dåliga bromsar, skador utvändigt och sen va den ju avställd. De sög ju. Den va riktigt fin annars.

Nu väntar jag på att Söt ska komma. Haha söt. Ja han får heta så. Han är ju söt. Men inte mer än så, än. Vi har ju bara sets en gång. Vi ska väl ta en sväng i solen, sen vet jag inte vad som sker.  Jag vill inte förvirra er med massa namn. Så jag tänker inte skriva hans namn här. Ähh nu blev det för rörigt. Jag ska ta en promenad med en kille jag träffade i lördags. Mer än så vet vi inte än. Lär uppdatera er om vad vi hade för oss, i morgon. För nu har jag inte tid att blogga mer.

Ut i solen för mej och Texas! Ja, såklart ska Texas med. Skäller han på honom så vet vi att det inte blir någon 3:de träff.. ;) haha. (det finns en enda kille som Texas inte skäller/skällde på.. Och han finns inte kvar i mitt liv, tyvärr.)

Hej hopp!

.

Inga kommentarer: