söndag 31 juli 2011

Söndag 31 Juli - 2011. / @ work 9-22.

God morgon!

Solen skiner och tempmätaren visade 22,4 grader redan vid 7. Blev ingen PW idag heller. M sov över, och vi somnade vid typ 2. Vi kollade på en film och tryckte i oss 2 påsar med popcorn. Kul att hänga med honom igen. :) inte lika kul för honom att kliva upp tidigt när han e ledig. Haha. Han höll på att få en hjärtatack av min alarm! Den tjuter som ett brandlarm! ;) Min första buss mot byte av andra buss går hela vägen hem till honom, så han hade tur. 

Nu sitter jag och väntar på min andra buss. Kommer väl snart Lyssnar på denna underbara låt och njuter av vädret. Idag är bikinin med till jobbet. Det va snack om att dra ner till stranden idag. Sola och bada. Jag klagar I N T E. 

Jobbar 13 timmar. Sen är jag ledig i 2 dagar. :) gött mos e de! 

.

Inga kommentarer: