lördag 30 juli 2011

Lördag 30e Juli - 2011. / @ work 9-22.

God morgon!

Sitter på bussen nu. Dax Att jobba 13 timmar. Suger att ha helgjobb. Funderar nästan att lägga om schemat och jobba endast vardagar. Men man tjänar ju lite mer på att jobba helgen. Så jag får väl bita ihop. Sovit skit bra! När jag vaknade så hade min iPhone bombarderats med sms. Och jag har inte vaknat utav ett enda av dem! Vet inte vad som hänt? Jag vaknar ju alltid förut av sms och när någon ringer. Det är väl skönt att inte bli väckt. ;) 

Och nej, jag va inte ute igår för er som smsade och undrade.

Idag kommer förhoppningsvis Erika hem! Whiiie! Har saknat henne! Vi smsade lite igår. Jag retade henne för att vi va på röda sten och lyssnade på skön musik. Typiskt att jag ska jobba hela helgen. Men nästa vecka jobbar jag endast långdag på onsdag (9-22) och kortdag på torsdag (9-18). Så jag är ledig massor. Hon med! :) Tror Becca va ledig en del oxå. Häng med flickorna!

Nu ska jag rensa spotify på lite musik. Hörs senare!

.

Inga kommentarer: