tisdag 19 juli 2011

Tisdag 19e Juli - 2011. / @ work 7-22.

Goddag!

Jag sitter i soffan på jobbet och väntar på att golvet ska torka. Har städat andra delen av huset nu, så nu är städningen klar. Ska bara vattna blommorna och lite annat. Gör allt för att dagen ska gå undan! 

Mår helt okej idag. Jag sov 7 timmar och fick i mej havregrynsgröt till frukost. Somnade dock med en svullen hals och vaknade med en jätte öm hals och mensvärk. Alltid ska det va nått.. Men så länge själen känns hel så ska jag inte klaga. Jag har hellre mensvärk i 3 veckor än en sekund av hur jag mådde i förrgår och i går. fysisk smärta är mycket lättare att tackla än psykisk. Så nu förstår jag varför folk skär sej i armarna. 

Nej jag får slänga i mej en panodil. Och sen en halstablett. Och börja vattna alla växter här. 

Hörs senare!

.

Inga kommentarer: