fredag 29 juli 2011

Sportlife domkyrkan.

Jag följde Sanna till flygbussen. Sen tänkte jag dra till mitt gym. Men kom på att det är lättare att träna i stan än att ta bussen till mitt gym. Eftersom domkyrkan ligger ganska nära där flygbussen går ifrån. Så nu är jag här. Såg att de har iPhoneladdare på banden här. :) smart! Kunde dock inte spela spotify samtidigt. Lite kast. Jag smet in på en glasffär innan. Har sett att min höganässervis ska utgå ur sortimentet. Och jag har inte samlat på mej allt än. Så jag va och la undan 6 tallrikar, 8 ansketter, 8 djupa tallrikar och 4 koppar. Det enda som fattas är 4 äggkoppar. Men det hade de inte. Blir lite ruinerad nu, men jag ringde mamma och sa att jag faktiskt fyller år snart. (det är hon som samlat åt mej.) Så hon skulle betala en del. :) få se hur jag ska få med mej allt hem bara, men det får bli en senare fråga. 

Nu är uppvärmningen klar. Dax för mage och rygg!

.

Inga kommentarer: