onsdag 13 juli 2011

Onsdag 13e Juli - 2011.

God morgon! 

Idag drar jag på en kort jobbresa. Jag kommer hem tillbaka i morgonkväll. Men då ska jag direkt hem till Anna L på middag. Vi har inte sets på ett bra tag. Så vi har lite att skvallra över. ;) Nu kör jag min 30 minuters PW till brunnsbotorget. Och kliver på bussen där.


Igår då, Erika och Fredrik kom ju. Vi satt hos mej ett tag. Sen drog vi och hämtade Daniel på jobbet och drog hem till honom. Vi va inte så långvariga där utan jag va hemma vid 23.30. Så jag fick iaf 5 timmars sömn. Nej nu får jag skynda på lite.

Ha en bra dag!

.

2 kommentarer:

sandra sa...

ååh vart kommer de där jeansen irfån? så jäkla snyga!!

Jenny M. Bäcklund sa...

De är ifrån G-star. Jag köpte de för flera år sen. De är supersköna! Och sitter perfekt. Jätte många som frågat vart jag köpt dem. Jag köpte dem då på JC. På rean. Men jag tror att modellen har kommit i fler färger efter det. Försöker kolla vad modellen heter, men man kan inte se det i dem. Det står några siffror.

RN 104506
CA 41169

:)