fredag 15 juli 2011

Fredag 15e Juli - 2011.

God morgon! Eller lunch kanske?

Jag vaknade 9.30! Sen la jag mej på soffan och somnade om. Vaknade 11 igen! Så jag borde va utvilad nu. Jävla skitväder ute! Jag har kört igång en tvätt och måste diska. Den har stått där sen i tisdags. Jag tänkte ju ta tag i den igår, men jag fick ju besök, och då kan man ju inte ställa sej och diska. Så jag ska bara blogga klart så får jag fixa den. När tvätten är klar och hängd så drar jag till gymmet. Ingen lust över huvud taget. Det regnar och jag är slö. Men superpumpen kommer få mej att ändra mej. Bara jag hällt i mej den och den kickat igång så är jag mer än sugen på att träna. :)

I kväll då? Jag vet faktiskt inte. Det är fest i morgon kväll. Ska man dra igång med festandet redan idag då? 2 dagar? Orkar man det? Jag ska ju träffa syrran och de på liseberg hela dagen i morgon. Och de är nog redan i stan vid 11-12. Vi får se vad grabbarna har för planer.

Nej nu ska jag diska! Innan den möglar ihop!

Hej så länge!

.

Inga kommentarer: