tisdag 26 juli 2011

Tisdag 24e Juli - 2011. / @ work 9-22.

Gooooo morron! Gooo morron! Jenny är uppe! Åker bussen till jobbet nu. Tog extra lång sovmorgon då jag hoppade över PW idag. Jag har denna muskelknuten kvar i ryggen, och den vill tydligen bara bli värre. Nu hugger det till när jag tar djupa andetag. Jag tänkte att om jag ligger kvar och vilar ryggen den timman PW tar, så kanske det blir lite bättre. Icke. Men det beror kanske på hur jag ligger när jag sover. Dessutom blev det ganska sent igår då jag låg och smsade med en snygging. ;) och kollade klart på en film. 

Har rätt jobbiga drömmar när en viss person börjar höra av sej. Vi hade inte hörts sen i fredags, och igår ringde han igen. Jag undviker att höra av mej. Men jag kan ju inte styra vad han gör. Måste ha ett snack med honom tror jag. Jag får be honom sluta höra av sej helt enkelt. Finns ingen anledning att vi ska ha kontakt just nu. Det kommer inte bli nått, och vänner kan vi inte vara. Vi kan inte ens ta en lunch ihop utan att börja kladda på varandra. Attraktionen finns absolut kvar, och vanan. Dessa drömmar dyker upp när vi har kontakt. Och jag avskyr dem! 

Nu har jag lite dåligt samvete för att inte PW blev av, så jag får nog ta en i kväll. ;)

Jobb 9-22 idag! Börjar 2 timmar senare nu när de har besök. 

.

Inga kommentarer: