måndag 25 juli 2011

Snabbtur till stan.

Vi hade en tid bokad i stan, vid 13. Och nu är vi påväg tillbaka till ön. 

Mår utmärkt i dag, förutom en knut i ryggen. Svårt att vrida på mej, tappat andan när jag kommer åt den. Måste ha legat konstigt i natt. Men denna bruten återkommer hela tiden. Det är nu man önskar att man bodde närmare sin familj, då både Mamma och Styvfar jobbar som massörer. Mamma lite snällare massage än Styvfar, så jag hade nog behövt att få en ordentlig genom körning av ryggen av min Styvfar. Förhoppningsvis så släpper det. Hittade en bil i helgen, men nu va den såld. :( tråkigt! Så nu får jag bara börja om på nytt. Leta. Förhoppningsvis så hittar jag en innan onsdag, för då tänkte jag köpa mej en. ;) annars får jag väl vänta lite till.

Magen kurrar! Det blir pasta carbonara från igår! Jammi!

.

Inga kommentarer: