onsdag 27 juli 2011

Onsdag 27e Juli - 2011.

Solen skiiiiner!! Wohooooo!!

Men va gör man i dag då? Sov till 10! Jag som skulle upp 8 ju! Men nu är jag iaf utvilad. Jag har nyss betalat räkningarna och varit ute med Texas. Jag har även ringt på en bil! :) Nu sitter jag och äter frukost. Ska sen dra till gymmet. Eller en PW? Jag har inte bestämt mej än.

När Fredrik slutar så drar vi till kungsbacka, där bilen finns. Om den finns kvar. Hade ju varit underbart att dra till stranden idag, men vet inte hur jag skulle få i hop det. Sanna kommer i morgon, och om det är såhär fint väder då, så drar jag med henne till slottskogen. Där kan vi grillas!

Nej nu får jag slänga i mej frukosten och sen på med träningskläderna, skulle ha hunnit in till stan oxå innan tvätt tiden vid 14, men det hinner jag nog icke, får bli morgon det.

Hörs sen!

.

Inga kommentarer: