lördag 23 juli 2011

Lördag 23e Juli - 2011.

Hej hopp!

Sitter hemma i soffan och gäspar. Jag har nyss fått i mej frukost och ska väl snart börja göra mej i ordning. Blev aldrig någon övernattning hos Erika, jag drog hem vid midnatt. Bytte från vagn till buss i stan, Hur skönt väder som helst! Man skulle ha kunnat gått i klänning utan problem i natt. Väl hemma och när jag precis hade somnat så ringer min telefon. Joakim (mitt ex) ringer. Han mådde inte vidare och ville snacka med någon med "fötterna på jorden". Har jag det? Vi snackade en stund, sen somnade jag om. Vaknade när klockan ringde vid 9, men jag ville ju inte gå upp. :P Vaknade 10.15 igen.

Nu ska jag bara städa snabbt, dammsuga och skura för att det ska va fint när jag är bakis i morgon, sen fixa mej och dra till frölunda igen. Stor fest i kväll. Så jag måste hitta något att ha på mej. Festen börjar vid 19, på heden ska jag befinna mej då. Så jag måste hem tillbaka i tid för fixa mej. Mer om festen sen!


Ha en bra dag! Puss och Kram!


.

Inga kommentarer: