tisdag 12 juli 2011

Sitter min lila soffa.

Jag fick ett sms när jag va påväg hem ifrån gymmet. Mitt paket med sofföverdraget hade kommit! Så nu har jag en lila soffa. Kommer nog ta ett tag innan jag vant mej vid att den är lila och inte vit. Men nu behöver jag inte tvätta soffan en gång i veckan iaf! :)

Jag har inte ens dammsugit än. Jag måste köra igång med det. Skura och damma. Så jag kan släppa städningen sen. Jag ska oxå bära ner massa skit till förrådet oxå. Ska få hjälp någon dag att åka och slänga massa skit. Så jag måste rensa i lådorna i källaren. Massa skit. Massa porslin som ska bort. Jag kan inte spara på allt.

Nej nu ska jag dammsuga på riktigt! Så det blir gjort!

Hej hej!

Update!
Jag har nu städat mitt hem. Och varit och handlat. Burit ner massa skit till källaren oxå. Nu har jag massa tid över. Skulle ha träffat Erika, men jag vet inte om någon orkar röra sej. Ingen fantasi heller. :P Så jag funderade på att ta tag i min klädkammare? Orkar jag i värmen? Den behöver iaf dammsugas. Så jag drar igång med den! NU! :)

.

Inga kommentarer: