fredag 15 juli 2011

hemlig fest.

Hej!

Jag tog ett bad när jag kom hem i från gymmet, och nu sitter jag här i min morgonrock. Jag har alltså inte kommit så långt. Har inte så mycket mer att göra för i dag, så jag har tid att chilla. :)

I kväll då? då blir de fest! Vi hade väl tänkt börja här. Och sen vidare. Hardstylefest. Vi vet dock inte riktigt vart den håller hus, men man brukar inte få veta det förrän precis innan. Inomhus iaf. För det är ju skitväder ute än.

Jag har inte bestämt mej om jag ska va va nykter i kväll, eller om jag ska köra fullt ut. Jag hade ju tänkt gå upp och träna i morgon innan liseberg. Kan ju sluta i tid visserligen. Men frågan är om det är någon idé då? Att träna alltså. Vi får se. Just nu är jag sjukt trött i kroppen efter träningen. Kör progg i högtalarna gör mej knappast piggare. Får köra igång nått lite hårdare så kommer jag nog igång. Behöver få i mej lite mat oxå.

Jepp, nu åker de på lite partymusik och fixa lite käk!

.

Inga kommentarer: