torsdag 21 juli 2011

Torsdag 21e Juli - 2011.

Hej hopp!

Jag sitter i min soffa, halvdöd. Jag har varit nere och kört igång tvätten. Jag mår inge vidare. Det känns som huvudet ska sprängas och min hals gör jätteont när jag sväljer. :( Ska ta en huvudvärkstablett och se om de går över. För jag måste städa lite idag. Så slipper jag det i helgen. Jag ska dessutom iväg och slänga massa skräp. På soptippen. Joakim kommer hit och hjälper mej sen, för han ska ha lite saker i förrådet som jag ändå tänkt slänga. Porslin och sånt. Jag mutade honom med att jag bjuder på lunch sen. Han jobbar inte långt härifrån.

Är glad att jag stannade hemma igår. Speciellt när jag mår såhär kasst idag. Hade varit ännu värre. Gymmet är dock inte att tänka på. Det får bli en PW istället. Kanske träna i kväll om jag känner mej bättre då.

Nej en värktablett  va det, och sen lite frukost.

.

Inga kommentarer: