söndag 31 juli 2011

Då va jobbet gjort.

Fick dra hem en timma tidigare idag. Så nu har jag hunnit komma hem, ätit kvällsmat och hoppat i min onepiece. Jag e sjukt trött och tror fan att jag ska hoppa i säng nu. Ska bara leta upp lite sköna filmer så jag har att titta på i sängen. Lär dock somna på stört!

I morgon är jag som sagt ledig. Inget inbokat alls. Tänkte dra till borås först och hälsa på en vän, men det blev det inget med. Sen va planen att åka till delsjön med en annan vän, men hon har inte hört av sej. Får ringa henne när jag vaknat. Enda som är inplanerat är gymmet. Och sen måste jag till MMsport och fixa proteinpulver. Tänkte testa något nytt denna gången. Sen är dagen fri.. Blir det fint väder är det jag som kommer ligga ute i solen. Sen vill jag träffa vännerna i morgonkväll. Erika e ju hemma nu! :)

Nej fan, fixa film, sen sängen.

Hörs i morgon!

.

Inga kommentarer: