måndag 18 juli 2011

Energispark!

Jag har haft terapisamtal med Joakim 3 gånger idag, samt med mamma, Fredrik och Erika. Och terapismsat med min kusin Sanna. Så nu mår jag faktiskt lite bättre. :) jag åt äntligen lite mat, och då kom energin. Jag har gått ner 2 kg på 2 dagar. Så nu passade jag på att städa på jobbet. Kör skön musik i öronen så mår min själ lite bättre. Tänk va psyket kan svänga. Från att ha tankar som "ska jag hoppa ifrån balkongen" till att "fan va livet är härligt" Just nu är jag sjukt ostabil i psyket. Allt snurrar i huvudet ena sekunden och sen vet jag exakt vad jag ska göra. Vi spelade ett spel på jobbet förut. Jag slog tärningarna och 2 sekunder efter frågar jag om det va jag som slog tärningarna. Kändes som att jag hade tuggummi i huvudet. Det börjar dock släppa nu. Härligt. Jag trodde jag skulle få sjukskriva med denna veckan, men nu känns det som att jag ska fixa dessa 2 passen som är kvar, i morgon och på onsdag. Vi ska dessutom till Nordens ark på onsdag, och det göt det ju lite lättare att jobba. Komma ifrån väggarna på jobbet en dag. :) så jag ska sova här i morgon. Men i kväll åker jag hem. Hem, duscha och plocka i ordning lite. Sen sova så länge jag kan. Jag får lägga träningen lite på hyllan nu. Iaf de dagarna jag jobbar. Ta en sak i taget så jag kommer i ordning med allt. Det ska ordna sej det här oxå. Fast denna gången klarar jag nog inte det på egen hand. Jag har försökt det så många gånger och min metod funkar helt enkelt inte. Mina vänner har inte vetat om att jag mått som jag gjort för att jag inte vill tynga dem med mina bekymmer. Men nu vet de, och de har gett mej tillåtelse att ringa när som helst. :) de är bäst, mina vänner.

.

Inga kommentarer: