lördag 30 juli 2011

Klarvik och grillad makrill.

Kasst bloggande idag. Men det har funnits en del att göra på jobbet. Vi har varit nere vid klarvik och badat fötterna. Texas badade hela sej. Han tyckte de va skönt (not). Sen har jag fixat käk. Hemmagjord potatissallad och så grillade vi makrill. Nu är det lugnt så jag sitter ute i en stol i solen och degar lite. 3 timmar kvar till hemfärd. Blir dock en lugn lördagkväll. Hem och sova för att kliva upp och jobba likadant i morgon.

Planerat den kommande veckan lite. Tänkte faktiskt dra hem till Värmland torsdagkväll när jag slutat och stanna tills på lördag. Denna gången till Karlstad, till min syster och familj. Vi passa på när jag kan. Är det fint
väder så man kanske kan besöka bomsta eller skutberget. Sola och bad i Vänern, grilla lite på kvällen och mysa med Julia. :)men jag åker hem lördag igen så jag hinner hänga med vännerna oxå. :)

.

Inga kommentarer: