fredag 15 juli 2011

Mysig kväll.

Nu har mitt sällskap åkt hem. Vi hann med 2 filmer. Sista filmen höll jag på att somna till. Skit trött! 

Så jag ska sova nu. Ska försöka komma upp i morgon. Typ 7.30 har jag ställt klockan på. Jag lär inte komma upp förrän 8.30, tidigast! Kanske lika bra att jag passar på att sova ut. När jag kan. Men det betyder ju inte att jag ska sova bort hela dagen Jag ska träna bort allt jag tryckt i mej de här 2 dagarna i Uddevalla. Springa tills jag kräks och träna bröst och axlar! På tal om bröst, fuck va snygga mina är nu! Kan nästan tro att jag gjort en operation i smyg, smyg för mej själv. De är hårda och perfekt runda. Vad har hänt? Ingen aning. De är bara lite fylligare. För gravid kan jag inte vara. Dock så ser de ut som de gjorde när jag va gravid. :S jag klagar inte. Jag älskar dem! Det har jag alltid gjort. Snyggast i världen är de! ;) 

Nu ska jag och boobisarna sova! Natti.

.

Inga kommentarer: