torsdag 28 juli 2011

Torsdag 28e Juli - 2011.

Hej hopp!

Gud va trött jag e! Blev sent i går! Väldigt sent! Vi kollar på 2 filmer.. Ja eller 1 hel och 2 halva. Han sov kvar för att kunna stanna längre då bussarna slutar gå efter en viss tid. Han drog i morse och jag låg kvar i 2 timmar till. Och nej, vi tog det chill, för att besvara eran första fråga. ;)

Nu då? Jag måste iväg och handla mat till mej och Sanna, så vi har frukost i morgon. Jag måste ändå handla. Måste ut med Lillen och sen fixa till mej. Vi skulle ju ha dragit ut till saltholmen i dag, men solen är täckt av massa moln. Sanna är inte här förrän om 2 timmar så vi får hoppas alla moln försvinner. Så vi kan åka ut till Saltholmen. Annars skulle vi sätta oss på en uteservering och käka.

Nej nu får jag fixa mej, så jag kommer iväg någon gång. Mat va det! Och Kissa Lillen!

Ciao!

.

Inga kommentarer: