tisdag 26 juli 2011

Redan.

Jag har hoppat i säng. Slängde bara av mej kläderna när jag kom hem och bäddade ner mej. Har varit skit trött idag! Så i morgon är det jag som går till gymmet! Det funkar, då blir jag lite piggare. (läs:superpumpen).

I morgon då? Gymmet, sola, stan, tvätta, kolla på en bil? och sen träffa söt. Jag får se hur de blir med bilen. Den finns i kungsbacka, så det är ju en bit dit och hem. Så vi får se va sent träffen med denna killen blir. Träff och träff, vi ska ta en promenad. Och det vill man ju inte göra när det är mörkt ute. Men jag måste iaf kolla på bilen, om den finns kvar. Hoppas. :)

Nej nu ska jag slå på en film på datorn, och lär somna rätt tidigt. I morgon ringer klockan 8.00. För att jag inte ska sova för mycket, det är inte bra det heller. Då blir man bara mer trött.



Hörs i morgon!

Inga kommentarer: