onsdag 13 juli 2011

Solen är underbar!

Jag har suttit ute i solen hela dagen. Den är helt perfekt värmande idag. Just nu har jag en liten ensamstund. I en timma kanske. Har lagt mej i gräset på en filt. Kanske har man skaffat sej lite mer färg idag. :) i morgon skulle det bli sämre väder. Regn. Tur att jag blir avlöst i morgon och får åka hem. Min buss härifrån går strax efter 18. 

Jag hittade en bil förut! Jag ringde på den. Det var folk som skulle komma och kolla på den i kväll, så jag skulle ringa tillbaka i morgon och se om den fanns kvar och bestämma en tid att komma och kolla på den.  Får jag den, så drar jag fan på en roadtrip! Om det är fint väder på fredag så kanske Tylösand skulle va nått? :) sola och bada med lite fest på kvällen? Självklart är jag nykter då jag får köra min nya bil! 

Saknar Texas! Han kommer hem på lördag! <3


.

Inga kommentarer: