tisdag 26 juli 2011

Ojsan!

Idag har jag bloggat lite dåligt. Sitter på jobbet och glor på tv. Vi har varit över på de andra öarna och fikat. Besöket har åkt hem nu. Och jag har bara 3 timmar kvar här. Lite planer för fest i kväll. Vi får se vad som sker. Om jag orkar sen. Först måste man försöka få igång vännerna! Lönen dyker ju in på kontot 12 i natt. :) de måste ju firas! 17 lax kommer in. Min grundlön och inget extra. 

I morgon ska jag träffa söt, som han kommer få heta i bloggen nu. Han är killen jag träffade på port de soleil i lördags. :) vi ska ta en promenad. Kan bli trevligt. På torsdag kommer Sanna! Hon ska va hos mej ett dygn, för att sen flyga til London. På fredag ska jag träffa en vän. Vi har funderingar på bio, eller någon utomhusaktivitet. Sen jobbar jag lördag och söndag. Nästa vecka jobbar jag bara 26 timmar. Ons-tors. Så jag har massa fritid! Perfekt för att vila upp sej!

.

Inga kommentarer: