onsdag 27 juli 2011

På gymmet.

Jag sitter i massagestolen på gymmet och väntar på min tur för att sola. Jag har solning på mitt kort, men de solarierna är kassa, så jag la till 25 kr och fick sola i de bättre. Solen skiner ute, men jag hinner inte ligga ute i dag. Så jag får fuska. :) körde flippisar till gymmet idag. :) skönt!

Pratade med Sanna förut, kusinen som kommer i morgon. Om solen skiner såhär i morgon så blir det saltholmen. Kanske årets första dopp i havet? Antar att det är svinkallt i havet nu när det varit så dåligt väder ute. Men sola går bra. :) sen blir det nog en öl/cider på någon uteservering på kvällen. ;) härligt!

Körde kondition, axlar och armar (triceps/biceps) idag. Gick ganska bra förutom att jag får blodtrycksfall när jag kör för hårt. Då är det bara att sätta sej ner och andas en stund. Sen köra på igen. Men idag blev jag riktigt yr och illamående. Inte kul.

Nu är det min tur att sola!
Ciao!

.

Inga kommentarer: