måndag 30 april 2012

Cyklat!

På G hem nu. Jobbar ju i morgon oxå, men jag ville hem och sova idag när jag vet att världens sötaste kille ligger i min säng och förhoppningsvis inte hinner somna innan jag är hemma! Jag vill somna i hans armar. Som jag gjorde tidigt i morse när vi kom hem från festen.

Cyklade ner till färjan idag. Underbart väder. Och i morgon ska det bli ännu bättre! Härligt! Varit och kollat på majbrasa nu i kväll. Så nu luktar mitt hår eld. Ursch.

I morgon behövde jag inte dyka upp förrän 9. Så jag får lite sovmorgon! Kommer ändå va sjukt svårt att kliva ur sängen när F ligger kvar.

Jag blir bara kärare och kärare i honom för varje dag som går. Och det gör att det blir svårare och svårare att vara ifrån honom. Vi har så sjukt kul när vi e ute tillsammans! Jag har aldrig funkat att festa med mina pojkvänner förut. Har alltid blivit bråk. Missförstånd och svartsjuka. Ursch! Jag kan fan inte ha det bättre än jag har det nu. Och som han sa igår:
- Det är du och Jag nu baby. Föralltid. Det kändes rakt in i hjärtat. Och det känns så rätt.

Åhh! Nu vill jag bara hem och pussa på honom! Om en stund, så e jag där.
.

Inga kommentarer: