måndag 9 april 2012

Måndag 9e April - 2012.

Hej! Läget? Antar att de flesta sover nu, då det är annandag påsk och med det, röd dag. Men jag ska självklart till jobbet! Lämna En varm säng med en sovande pojkvän i va nog veckans jobbigaste beslut! Blääh! Trött! Somnade runt 23 igår. Kollade på Bb utrustningen. Följer inte BB slaviskt, utan kollar när jag har tid, ser dock aldrig 22 avsnittet. Utan de får bli reprisen isf. Gött att puckot Marcel åkte ut. Efter BB så la vi oss i sängen med datorn och kollade på film. Jag såg inte många minuter innan mina ögonlock slog igen.

Denna vecka händer inte så mycket mer än jobb och träning.

Måndag: Jobb -22
Tisdag: Jobb -22
Onsdag: Vaccinera Texas, träna pass 1. (tvätt & städ-kväll)
Torsdag: Jobb -15, träna pass 2.
Fredag: Jobb -22.
Lördag: Träna boxning.
Söndag: Träna pass 3, bio?

Helgen blir som sagt lugn. Bara massa mys hoppas jag på, träning och mys. :-) och sol såklart!
.

Inga kommentarer: