måndag 9 april 2012

Snabb dag!

Jag trodde det skulle bli sjukt drygt att jobba idag då min pojkvän är ledig. Han ville ha mej hemma idag. Det hade varit skönt att ligga och mysa i soffan hela dagen när det bara regnar och blåser ute. Men en röd dag kan man bara inte ta ledigt på, då e man dum. Tjänar dubbelt, 3000 spänn på denna dagen.

Men dagen har gått undan. Nu är det bara 3 timmar kvar av passet. Och jag tror att jag övernattar här. Datorn är med. Och jag har laddat med film! :-)

Har kört igång med fastan idag oxå, efter uppehåll i helgen.

Frukost 10: kesella med kanel och fröblandning, ett kokt ägg och en halv avokado.
Lunch 14: fläskpannkaka och lingon, en halv avokado.
Middag 18: smoothie!

Det känns lite svårare idag när man tryckt i sej massor i helgen. Men det är bara att bita ihop! Man e ju mest sugen, och inte hungrig. Har ju fuskat med godis och mjukglass i helgen.

Snodde Robins keps och poserade i lördags!
.

Inga kommentarer: