torsdag 5 april 2012

PW och trance!

En timma med trance i öronen! Armin van buuren's a state of trance - set! Grymt! Nästa år ska jag stå där hand i hand med baby och njuta.

Trance är väl det jag längst lyssnat på av elektronisk musik. Men så träffade jag Emil som drog in mej i proggen. Lite mer tryck. Sen hamnade jag i hardstyle-himmelen! ;-) nu lyssnar jag nästan alla genre:er, förutom techno. Det är lite tråkigt. För "lätt". Synd att min pojkvän kör techno. Haha.. Men jag tror aldrig jag kommer bli frälst där. Men såklart gillar jag hans set oxå, det måste jag ju göra! :-P

Pratat med Erika under PWn oxå! Saknar henne! Hinner ju aldrig ses. Men på lördag ses vi igen! Då blir de fest!

Nej nu ska jag hoppa in och ta en dusch! Och sen får jag äta frulle! Inga ägg hemma!! :-( men en burk kesella finns! Vi ska handla efter gymmet.

Hörs senare! Ciao!
.

Inga kommentarer: