onsdag 11 april 2012

Onsdag 11e April - 2012.

Hej hopp!

Hade ställt klockan på 7.30, och visst kom jag upp! Sitter i soffan i min onepiece och dricker svart kaffe! Det e inte gott alltså! Men jag får ju inte ha i nått i kaffet än. Idag blir frukosten lite senare än tänkt. Jag ska va på blå stjärnan vid 10, så jag får äta när jag kommer hem tillbaka. Då ska jag tvätta oxå, blev lite ändringar idag. Fredrik skulle hjälpa sin mamma med något så jag åker dit och tränar med honom. Så hjälper jag oxå till efter det. Jag gillar sportlife frölunda bättre än det som ligger här, stig center.

Baka jordgubbsmuffins ska jag göra idag oxå! Och lchf bröd! Hittade ett nytt recept i LCHF tidningen.

Tänkte ta en promenad nu på morgonen, men det öser ner ute, Texas vill ju inte ens gå ut och kissa. Så vi myser i soffan lite till. Sen ska jag hoppa in i duschen och sen fixa mej. Fixa Texas lite oxå, göra honom fin när han ska till veterinären. ;) Borsta tänderna och klippa klorna! Om han sköter sej så kanske han får en leksak inne på affären hos blå stjärnan! :-P Men sprutor är ju aldrig kul!

Äckligt med svart kaffe! 

Inga kommentarer: