torsdag 5 april 2012

Med rumpan i soffan.

Äntligen! Kom nyss ur duschen och hoppat i onepiece:en! Härligt! har hållt igång sen jag vaknade i morse!

Efter att jag vaxat mej kom pojkvännen och plockade upp mej, vi va först till saluhallen och köpte lite ostar. Sen åkte vi och handlade mat.

Väl hemma så har jag stått i köket hela tiden med undantag en sväng till Hemköp. Jag har bakat cheesecake! (lchf) och gjort jellyshot's inför lördagen! Sen kom jag på att vi ska va hemma hos pojkvännen hela helgen, så jag fick packa ihop mina grejer som han får ta med sej i morgon då jag ska jobba och åker direkt dit ifrån jobbet i morgon. Så slängde jag ihop käk för jobbet på måndag/tisdag! Slipper vi det på söndag när vi ska tillbaka hem till mej. Då vi säkert e ganska sega. Fläskpannkaka (lchf) blev de! Jävligt god!

Fått mitt paket ifrån Nelly oxå! Linnet jag väntade på va inget vidare, men träningsbyxorna va nice:a! De behöll jag!

Och jag har påskpyntat! Hämtade björkris ute och satte fjädrar i! Mysigt med påskpynt! Då e det lixom vår. Men va säger vädret? Morgondagen ska bjuda på 4 grader och regn.. Suck!

Nu blir det häng i soffan med en film. Klockan ringer 7 i morgon. Men det är ju sovmorgon för mej, vaknade ju 7 när jag e ledig oxå så!

Hörs i morgon! Puss på er!
.

Inga kommentarer: