lördag 7 april 2012

Lördag 7e April - 2012.

Goddagens!

Jo jag e vaken! Vaknade vid 8! Som vanligt.

Igår när jag kom hem hade F varit och köpt godis! Så jag tryckte ju i mej en massa och sen deckade jag på soffan! Blodsockret på mej e ju inte direkt vant att gå upp fort och sen rasa.

Nyss varit ute med Texas. Tänkte ta denna svängen som vi tog i förrgår. På en timma. Men det va alldeles för kallt ute nu, och iskalla vindar. Så jag gick en kortare promenad.
Jag tänkte dra till gymmet. Men jag tror inte att det är öppet än. Tror de öppnar 10 idag då det är påskafton idag. Så jag sitter i soffan med mina hörlurar i och lyssnar på skön musik. Texas har lagt sen på mattan i solen och värmer sej. :-)

Nej jag får väl fixa ihop gymväskan och plocka i ordning lite här, sen står jag och hänger på låset hos sportlife!

Ps. Idag för ett år sen va en utav de lyckligaste dagarna i mitt liv! Jag fick körkort! Som jag kämpade! Men fixade teorin på första och uppkörning på andra! Jag har redan haft 2 st körkort, råkade ju byta efternamn efter efter några månader, men jag e mycket snyggare på kort nummer två, så det fick väl vara värt 200 spänn! Ds.
.

Inga kommentarer: