tisdag 24 april 2012

In bed.

Vi ligger på sängen, jag och Texas. Han är tagen efter narkosen. Så jag har virat in honom i en filt här.

F väsnas ute i hallen. Han e i full gång med mitt hallgolv. Därför har vi lagt oss här, för att Texas ska få lugn och ro. Operationen gick bra. Han hade bara lite svårt med andningen. Men det är tydligen vanligt på småhundar. Nu är det gjort iaf och vi ska tillbaka om 2 veckor och ta bort stygnen. Har har fått smärtstillande som han ska få i ett par dagar. Och en tratt med sej hem för att ha på sej när jag inte har honom under uppsikt. 3700 kr fattigare blev jag oxå.

Lagade massa mat här förut. Tömt frysen på nästan allt! Nu finns det bara spenat och bär i den. Dax att frosta av, och sen fylla på med mat igen.

Dagens intag blev inte stora.
Frukost 12: 2 kokta ägg med majjo.
Mellis 15: 3 tsk Jordnötsmör.
Middag 19: kött, broccoligratäng, sås och grönsaker.

Nej nu får jag springa ner till tvättstugan! Hänga sista tvätten!
.

Inga kommentarer: