tisdag 17 april 2012

Snart så..

Någon fjuttig timme kvar att jobba. Jag vill bara hem! Men snart så.

Magen har kurrat hela dagen idag. Det ligger "lchf" bröd i frysen och jag är så jävla sugen på att göra en toast! Får ju dock inte äta efter 18.. Bita i hop!

Dagens:
• frukost: kesella med frön/kanel, ett kokt ägg och en kopp kaffe.
• lunch: torsk i äggsås med blomkål och sparris.
• middag: keso med lite grädde och kanel.

Får väl fixa en kopp te så stillar det lite. Har börjat äta laktostabletter nu varje dag då kesellan inte är laktosfri. Har märkt att min magkatarr kommer tillbaka när jag "fuskar" med laktosen. Så nu knaprar jag laktostabletter och magmedicin. Magmedicinen i förebyggande syfte. ;-)

I morgon ska jag baka! Baka bröd! Hittat massa nya recept om jag vill pröva på. Baka "söta" saker ska jag lugna ner mej med. Och efterrätterna får jag oxå dra in på! ;-) även om de är "lchf-vänliga" så är det ju inte så bra med sötningsmedel trots allt. Man får ju inte bort suget när man matar kroppen med sötningsmedel. Men det är sjukt kul att experimentera! Och bjuda pojkvännen på. <3 men bröd får man baka! 1 kolhydrat per skiva e okej!

Nej nu ska jag fixa en kopp te! Hörs i morgon! XOXO
.

Inga kommentarer: