måndag 2 april 2012

Måndag 2e April - 2012.

Heeej!


Jag är hemma i Göteborg! Underbart och solen skiner! Sitter på bussen hem ifrån stan och ska bara hem och lämna av Texas och hoppa i träningskläderna! Köra ett benpass tror jag! :-) ryggen har jag så ont i efter massagen så den går inte att träna!

Va händer i veckan då ?

  • Måndag: träna och pussa på Fredrik!
  • Tisdag-onsdag: Jobb 7-22 * 2.
  • Torsdag: ledig, då ska jag vaxas! Och träna! .. Och städa! .. Och handla. Poff där försvann min lediga dag.
  • (lång)Fredag: Jobb 7-22, röd dag och jag tjänar typ massor! I dont mind :P
  • Lördag: ledig, träna boxning, påskmiddag med Fredriks familj, och sen genesis fest! Påsken ska firas in ordentligt!
  • Söndag: hahahaa! då lever knappt Jenny.. Men man kan ju önska att solen skiner och att man orkar sej ut på en promenad.


Nu ska jag av! Hörs efter gymmet!

Film och kesella på tåget!
LCHF macka! Jävla gott den där färdiga brödmixen!
Sötaste Texas gillar oxå kesella med hallon, så han fick lite på locket! <3

Inga kommentarer: