tisdag 10 april 2012

Tisdag 10e April - 2012.

Goddagens!

Regnet öser ner utan för fönstren på jobbet. Skit väder, och det ska de tydligen vara resten av veckan oxå. Man blir ju trött av regnet. I morse va det inte lätt att kliva upp! Snoozade i en halvtimma innan jag kom ur sängen. Och fick springa till bussen i regnet! Slocknade på bussen. ;-) Yes, jag sov hemma i natt. Fick sluta redan 21. Så jag hann faktiskt hem till BB! Sen somnade jag direkt jag bäddade ner mej. Texas kröp ner under mitt täcke och somnade han med. Vaknade någongång vid 3 av att han satt och pep. Han "frågar" om lov för att få komma upp i sängen på det sättet. Ibland äter han på natten. Jag sa "tyst Texas". Så somnade väl han i sin korg.

Här på jobbet har jag bakat en kaka till dem. Och nu har jag fått i mej frukost! Mitt nya beroende, kesella! Idag hade jag mosade jordgubbar i!

Texas haltade igår. Tror det är ena knät som måste kollas upp. Han har alltid hoppat på 3 ben till och från när man är ute med honom. Och jag tror hans knä hoppar ur led. Igår verkade det som om han hade ont, han slickade på knät hela tiden, och pep lite när jag tog i honom. Men idag går han på alla 4 igen. Ska ju till veterinären i morgon och vaccinera honom. Ska kolla vad de säger där. Hand bror är opererad för just detta. Och det är vanligt på små hundar.

Dax att röja lite här, besök på ingång!
.

Inga kommentarer: