torsdag 19 april 2012

På soffan..

Ligger i soffan med datorn. Jag kan inte riktigt bestämma mej om jag ska dra till gymmet eller om morgonens pass fick räcka? Det regnar ute oxå. Känner att jag har energi att ge, men samtidigt så vet jag inte om jag har energi för att köra 3 stora muskelgrupper. Och mer koffein pallar nog inte min kropp i dag. Min mage har redan strejkat. Jag ska träna i morgon, lördag och söndag. I morgon tänkte jag köra löpning, men kommer vara på gymmet i över 2 timmar. Så jag kan lika gärna lägga dagens pass i morgondagens planering. Jag ska träna med Erika vid 15, och F ska ju träna säkert fram till 17.30. Sen ska vi hem till honom och ha myskväll hela kvällen! Blir härligt!

Nej jag hoppar gymmet. Tar och städar hemmet istället. Och om det slutar regna så tar jag med mej Texas ut på en PW! Jag har ju faktiskt vikter och en pilatesboll här oxå om jag skulle bli lite träningssugen. Köra järnet med magen kanske? Och rygg? :)


Inga kommentarer: