onsdag 11 april 2012

Snart dax för sängen.

Hemma! Blev 2 timmar på gymmet idag! Galet! Och efter det hjälpte vi Fredriks mamma att rensa förrådet och slängde grejer. Roligt när hon säger: "- nej det där ska inte slängas! Det ska jag ha till mina barnbarn!" hennes barnbarn blir ju mitt barn? Panik! Haha! ;-)
Har precis vikit in tvätten och ska hoppa in i en välbehövlig dusch! Sen blir det nog sängen och en film. I morgon ringer klockan innan 5! Vi ska till gymmet och köra cardio innan jobbet.

Jag har bakat bröd idag! Blev skitgott! Så drack jag nån ny färdig proteindrink på gymmet. Skit äcklig! Ursch! Jag slängde halva!

Fick en boll av svärmor! Den låg i förrådet och samlade damm! Jag som har tänkt att köpa en! Måste bara pumpas upp lite. Fick en hatthylla oxå! Som jag ska slipa och måla vit! Men den får nog hänga med till nästa hem. När det nu blir att man flyttar.

Träningspasset gick super förresten! I morgon blir det pass 2! Hepp hepp! Grym e jag!
.

Inga kommentarer: