måndag 30 april 2012

Måndag 30e April - 2012.

Goddagens!

Ny vecka! I morgon, ny månad.

Sitter på bussen påväg till jobbet. Börjar inte förrän 15 idag. Jobbade in några timmar förra veckan för att jag skulle kunna gå på festen igår. Festen igår, undrar ni? Det vad Genesisfest och Jenny gick dit nykter. Vi började hos Anders. Dit kom ett gäng vänner och min bästa Freddan! Saknar honom! Vi hängde jämt förut, innan vi skaffade oss respektive. Vid 22.30 blev vi upphämtade och drog bort till festlokalen. Jenny stampade sej genomsvettig. Det va inte den svalaste lokalen precis. 90% av folket hade bara överkroppar. Min tshirt kunde man vrida ur när vi kom hem. Alla va där oxå! Så jävla kul! Jens är hemma i Sverige igen efter några månaders resa, så jag fick träffa honom. Hela gänget va samlat! Kärlek! 05.00 va festen slut, men vi va inte redo alls att gå hem. Tiden går alldeles för fort ju! Men eftersom jag skulle till jobbet så gick vi hem. F bor 10 minuter ifrån festlokalen. Sovit 5 timmar. Det svider lite i mina ögon. Jag har inte ätit ordentligt på 24 timmar. En kesella i morse och 4 ostskivor innan jag drog nu. Magen går inåt. Jag skulle ha varit på gymmet innan jobbet. Men det va inte ens att tänka på. Sömn är viktigare än träning i alla lägen. Speciellt om man ska iväg och jobba.

Jag slutar 22 i kväll. Och kör långpass i morgon, 7-22. Men jag åker hem i kväll. Enbart för att F kommer att vara hos mej. Han är ju ledig fram tills på onsdag. Och då e det min tur att vara ledig. Inte så matchat. Men vi har ju iaf helgerna lediga tillsammans. Nästa helg blir det årets första utomhus fest! Och i år kommer jag va där från start!
.

Inga kommentarer: